Az apai szerep kihÃvásai
Sós Bálint Dániel az Inkubátor Program keretében forgatja elsÅ nagyjátékfilmjét, mely egy apa morális dilemmáját állÃtja a középpontba. A Minden rendben témáját tekintve a kisrealizmushoz közelÃt, az alkotók azonban egy térbÅl és idÅbÅl kiszakÃtott világba helyezik a történetet, stilizált filmnyelven mesélik el a drámainak ÃgérkezÅ apa-fia sztorit.
Egy apuka az egyetlen szemtanúja a súlyos balesetnek, amit kisfia okoz. A Hajdu Szabolcs által alakÃtott fÅhÅsnek döntenie kell: vállalja az igazság terhét és a fia életét romokba döntÅ retorziót, vagy elhazudja a tettet, ami viszont a fiú lelki világát torzÃtja el egy életre. Apai ösztönei az utóbbiba hajszolják bele, ám a hazugság egyre nagyobb áldozatokkal jár.
Comments are closed.