Más Straight Outta Compton-előzeteseket készítettek a fehér és a fekete közönségnek?
Az SXSW zenei és filmfesztivál szervezői szerint faji alapon készültek a Straight Outta Compton facebookos trailerei. Az N.W.A. felemelkedéséről, majd a tagok szétválásról készült alkotás eddig közel 200 millió dolláros bevételt ért el, ami a 28 millió dolláros költségekhez képest kifejezetten szép szám. A Universal digitális marketingeseinek feje, Doug Neil elismerte, hogy több előzetes is készült a filmhez, mert véleményük szerint az átlagos amerikai fehér ember nem nagyon tudta, mi az az N.W.A, viszont a színészként is sikeres Ice Cube és a Beats márkával, illetve Eminemmel komoly sikereket elért Dr. Dre neve már jól csengett ebben a közegben is. A Facebook ezután rögtön reagált, mármint, hogy náluk nem lehet faji alapon reklámozni, viszont azt nem cáfolták, hogy a kampányokban szereplő tagekkel, amelyekkel az érdeklődési köröket, tevékenységeket, szokásokat lehet célzottan beállítani, bizony meg lehet szűrni a látogatókat.
Forrás: Sick Chirpse
Comments are closed.