A maláj gépek katasztrófájának rejtélyes üzleti háttere sokkal többet sejtet a véletleneknél
Az az igazság, hogy nem akartam foglalkozni a maláj gépek eltűnésével, mert ettől senkinek nem lesz jobb és a valódi hátteret valószínűleg csak nagyon kevesen ismerik. Mégis azért a saját érdeklődésem elindított, hogy kutakodjak egy kicsit és a végén odáig jutottam, hogy vannak ún. “érdekes összefüggések”.
Ezért összeraktam nektek pár mozaikot az eltünedező és lezuhanó maláj gépekkel kapcsolatban… Előre szólok, hogy semmivel nem leszünk okosabbak ettől… A leírtak tények konkrét linkekkel, de hogy mennyiben függenek össze, ezen el lehet gondolkodni, esetleg a kutatást továbbvinni vagy kibontani… Előfordul az ilyen, tudjuk, hiszen van, hogy lezuhannak utasszállítók. De azért mostanában felettébb furcsa, hogy pont maláj vagy maláj tulajdonú gépeket ér havonta ilyen eset: Mióta majdnem minden hónapban maláj gépek állnak a hírek középpontjában és tűnnek el nyomtalanul (MH370), vagy zuhannak le, lövik le őket kijevi vadászgépek háborús ürügyet teremtve… Azóta első mondatom mindig, hogy meg kell nézni az utaslistát, kik is ültek a gépen…
Már-már gyanakodni kezdene minden ésszerű okokat kereső emberke…és keresni valami kapcsolatot… Azóta tudjuk, hogy a mai napig hihetetlen módon nyomtalanul eltűnt MH370-es maláj gépen a Freescale Semiconductor félvezetőket gyártó, elektromos autókat is fejlesztő cég 20 alkalmazottja és vezetői utaztak volna Pekingbe konferenciára és tűntek el a semmiben…
Ugye a hírekben is hallottunk már a hozzánk metrókocsikat szállító, közlekedési eszközöket gyártó, de amúgy energetikai cégről, az ALSTOM-ről, mely most korrupciós botrányban előkerült adatok szerint 3-4 milliárd US dollárt fizetett ki vesztegetésre Indonéziában, Szaúd-Arábiában és Egyiptomban…..
Nos az ALSTOM energetikai szektorának menedzser igazgatója, Mr Choi Chi Man is a Flight QZ8501 (Airbus A320-200) járat fedélzetén volt kétéves lányával együtt, mely a tengerbe zuhant 165 utassal…..
Nézzük mi van még a Air Asia és az ALSTOM háza táján !
Az Air Asia már novemberben rekord veszteségeket könyvel el….
LINK
AirAsia csoport vezetője (chief executive officer) Tan Sri Tony Fernandes’befektetési ága, a Tune Group Sdn Bhd 944,800 részvénytől szabadul meg 2014.december 22-23-án… LINK
Az is érdekes,hogy ki készül az év közepén megvenni az egész energetikai üzletágat az ALSTOM-től 17 milliárd dollárért ?(!)
Ki más, mint az amerikai GE (General Electric)!
Viszont a francia kormány intervenciót hajt végre a vállalati tranzakcióban és közbeavatkozik azzal, hogy fenyegeti az ország energetikai függetlenségét, ha eladja a Fairfield, Connecticut-bázisú GE-nek… LINK
A francia kormány javasolja, hogy vonják be a Siemens-et és tegyen ő is ajánlatot…..Többen úgy vélik az üzlet 2015-ig már nem is fog létrejönni a hátráltatás miatt…
“Az Alstom egyedi módon jól-pozícionált a világ olyan régióiban, amelynek szüksége van energiára, főleg Afrika, Közel-Kelet és Délkelet-Ázsia” – mondja Nicholas Heymann, elemző William Blair-nél…
2014.december 19-én az ALSTOM mégis úgy dönt a részvényesek szavazatai alapján, hogy az amerikai General Electric veheti meg az energetikai üzletágukat !
LINK
AIRBUS helyett BOEING
Nagyon érdekes összefüggések vannak a lezuhant Airbus utasszállító gépekkel kapcsolatban is…
Nyáron az EMIRATES, a világ legnagyobb légitársaságainak egyike, mely úgy fogyasztja és veszi az új repülőket, “mint a cukrot”, egyik pillanatról a másikra töröl egy 17 milliárd értékű megrendelést az AIRBUS céggel, melyben 70 Airbus A350-t vásárolt volna és az üzletet átadta az Airbus helyett az amerikai BOEING cégnek !
Az Emirates nem magyarázta meg a döntését, hanem annyit mondott ez jobban megfelel a “flotta követelményeinek”
LINK
Azóta december közepén a tőzsde egyik legnagyobb vesztese az Airbus: részvényei zuhannak, az új A380 gépeinek jövője is kétséges már…
Comments are closed.