Best of 2022 – Wakamatsu és az obskúrus többiek
Ãrtelmetlen szépÃteni.
Idén csak limitáltan állok a listarajongók rendelkezésére, ugyanis egy intenzÃvebb depressziós periódus és az ebbÅl fakadó, chips– és csokifogyasztásban, üdÃtÅhörpölésben realizálódó, némileg Marlon Brando édességfüggÅségére (ld.: E dalra tanÃtott anyám) emlékeztetÅ mellékhatások révén egyrészt kevesebb idei filmet vettem szemügyre, másrészt soha többé nem kÃvánom a jobban köztudatban élÅ dolgozatokat mustrálni, Ãgy elsÅ körben, nyilván a “woke“-varázsszót grimaszolva hÅbörgÅk bánatára és nagy örömömre, jöjjön 5+1, utolsótól a legjobbig sorba rendezett, obskúrus (ti. ritkán emlegetett vagy szerintem oktalanul leminÅsÃtett), Twitteren már röviden dicsért remekmű.Â
+1: Earwig
Ãréssztoriba csomagolt testhorror olajfestményeket idézÅ vizualitással és álomszerűséggel, a nÅi testek birtoklását és a sorsszerűséget is remekül ábrázolja, plusz rengeteg értelmezési lehetÅséget hagynak az ellipszisei.
Comments are closed.